Profesjonalne świadczenie usługi pisania pism/dokumentacji administracyjnej/urzędowej
Kancelaria Prawna oferuje profesjonalne tworzenie:
- odwołań od decyzji administracyjnych na każdym szczeblu urzędowym, w tym od decyzji administracyjnych m.in. ZUS i US, o nieprzyznaniu odszkodowań,
- umów oraz odstąpienia od zawartych umów,
- wszelkich pism do urzędów,
- wniosków m.in. o świadczenia rodzinne i opiekuńcze, alimentacyjne,
- wniosków o rozłożenie grzywny na raty,
- podań,
- Skarg i zażaleń m.in. na czynność komornika, przewlekłość postępowania itp.,
Wykonamy:
- wewnętrzne procedury, statuty, regulaminy w tym m.in.: organizacyjne, pracy, wynagradzania, ZFŚS, KZP itp., instrukcje, w tym m.in. kancelaryjno-archiwalne, archiwizowania dokumentacji projektów unijnych, procedury z zakresu RODO lub inny dokument o charakterze prawnym. Rzetelnie, solidnie i w niewygórowanej cenie.
- przy kompletowaniu dokumentów.
Do każdej sprawy podchodzimy indywidualnie. Przestrzegamy zasad ochrony danych osobowych, ponieważ znane są nam zasady RODO z racji tej, że jesteśmy Inspektorami Ochrony Danych w zw. z czym wszystkie przekazane nam dane są wykorzystane tylko i wyłącznie do zredagowania pism i po zakończeniu współpracy są usuwane.
Realizujemy zlecenia z terenu całej Polski w formie online:
email: kancelaria-t.curzytek@post.pl, tel. 600808605, 608344620.
Dzięki obsłudze online, współpraca z nami jest niedroga i szybka.
Cena sporzadzenia pisma, wniosku uzgadniania jest indywidualnie, najniższa cena 50 zł.
Należność za świadczenie usługi w ww. zakresie płatna po wykonaniu usługi na podane konto przez wykonawcę.
Sporzadzanie pism pod względem prawnym stwarza większą możliwość pozytywnego załatwienia sprawy.
Zapraszamy do wysyłania zapytań, odpowiadamy w czasie możliwie jak najszybszym czasie (do kilku godzin).
ZAPRASZAMY do WSPÓŁPRACY
© 2023 TCS Szkolenia
Realizacja: Zdzislowicz.pl - Serwisy WWW